28 Nov 2011

Home » » UMNO pejuang Syiar Islam??

UMNO pejuang Syiar Islam??

hahahaha,,,!!
Bengong bengong,



Rektor Universiti Teknologi MARA (UiTM) Melaka, Datuk Prof Madya Dr Mizan Hitam, berkata sejak ditubuhkan pada 1946, UMNO tidak terpisah daripada perjuangan untuk memartabatkan Islam kerana UMNO adalah parti orang Melayu.

"Melayu dalam Perlembagaan mesti beragama Islam, berbahasa Melayu dan mengamalkan adat istiadat Melayu. Jadi rumusannya, orang Melayu di Malaysia dia beragama Islam manakala parti orang Melayu... sejarahnya ialah UMNO," katanya.


Takleh aku bayangkan bila beliau ni berkata begitu?
Apakah? Kenapakah?
Kipas?? hahaha kipas hidup susah nak mati,
Walaaweehh.


Terang benderang kat Malaysia dah macam apa tah,
Aku pun tak tau nak cakap apa da,
Teruk bebenor,
Termasuk la aku sekali yang teruk.
Aku pun bukannya baik sangat, jahat sangat pun tidak,
Tapi sekurang-kurang nya aku ni celik.
Celik dari segi apa?
Mana betul mana salah,
Apa yang kau kata tu salah weh,,salah


Terutama yang kau cakap,
"Jadi rumusannya, orang Melayu di Malaysia dia beragama Islam manakala parti orang Melayu"

Damn,
tengok statistik anak luar nikah dah cukup,
Yang berdaftar berapa ribu? yang tak berdaftar?
Yang missing in action?







Pastu korang jawab ibu bapa kena main peranan?
Ibu bapa je ker?
Korang?
Hiburan melampaui batas-batas karma macam mana?
Jemput artis homoseksual buat konsert tu Islam ker?
Bila konsert macam tu korang asing lelaki perempuan ker?
Korang buat solat maghrib dengan isya dulu ker?
Puuii la,,


KIPAS kuat.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...